عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Fright یک بازی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که به تازگی منتشر شده است . پس از یک حادثه ی مشکوک ، شما خود را یک گروه غریبه در یک مسافر خانه در می یابید . شما به سرعت در می یابید که گم شدن افراد در این منطقه تازگی ندارد و آن ها همواره در ۱۰ سال گذشته در حال گم شدن بوده اند . برای اولین بار یک دختر بچه در این منطقه گم شده است که شما این دختر را قبل از حادثه در خواب خود دیده بودید . قبل از اینکه شما بتوانید این معماها را حل نمایید ، یک گروه قاتل ، در حال کشتن افراد مسافر خانه یکی پس از دیگری است ! جان خود را نجات دهید و پازل های بازی را نیز حل نمایید . این نسخه Collectors Edition می باشد که شامل مراحل و بخش های اضافه ای نسبت به نسخه ی معمولی است .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجرایی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: بازي فكري ترسناك, بازی برای کامپیوتر 2014, بازی شی مخفی 2014, بازی فکری 2014 جدید, بازی فکری برای PC, دانلود با لینک مستقیم Fright Collectors Edition, دانلود بازی Hidden Object جدید 2014, دانلود بازی شی مخفی, دانلود بازی های شی مخفی, دانلود نسخه کرک شده بازی Hidden Object, دانلود کرک بازی Hidden Object, سایت بازی های Hidden Object ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : دو شنبه 9 تير 1393

برای برترین دست آورد فوتبال تلاش کنید! تیم ملی خود و یا بازیکن محبوب خود را در افزونه ی جدید بازی PES 2014 با نام رقابت جهانی یاری نمایید تا به این هدف بزرگ برسد. شما می توانید به عنوان مربی و یا به عنوان یک بازیکن وارد این مرحله از بازی بشوید. به عنوان مربی وارد شوید و تیم خود را با استفاده از منوهای جدیدی که در این نسخه از بازی قرار داده شده است از مرحله رده بندی مدیریت کنید. هم چنین می توانید به عنوان بازیکنی به مرحله ی اسطوره شدن برسید و سفر خویش را در راه برترین شدن در جهان انجام دهید. افزونه ی World Challenge همراه با تیم رسمی برزیل عرضه می شود که حال و هوای جدیدی را به بازی می دهد. در این نسخه از بازی، که همراه با نسخه اصلی بازی می باشد، شما هم می توانید بخش World Challenge را انجام دهید و هم اینکه مثل قدیم به بازی کردن بازی اصلی PES 2014 به همراه آخرین آپدیت ها بپردازید.

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge PC-SKIDROW



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge, دانلود از سرور داخل ایران Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge, دانلود رایگان World Challenge برای PES 2014, دانلود لینک سرور مستقیم Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge, دانلود لینک مستقیم پر سرعت World Challenge برای Pro Evolution soccer 2014, دانلود مستقیم DLC World Challenge برای PES 2014, دانلود کرک SKIDROW بازی Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge, دانلود کرک اسکیدرو World Challenge برای PES 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 889
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Admin
ت : یک شنبه 1 تير 1393

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صحی دات آی آر و آدرس sehhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com